Alla inlägg under augusti 2012

Av galnamspare - 23 augusti 2012 15:27

Hallojsan, jag är hemma nu och fick nyss engelskt te med mjölk i... Smaskens!

Det är så mkt godare...

Nu spelar jag Sims 3 och har en gubbe som har egenskapen "Fegis" som just nu "springer iväg från en skrämmande situation" tog ett foto med iPaden, ikonen är i hörnet, det var liksom svårt att ta fotot.

/Lucifer

Av galnamspare - 22 augusti 2012 20:57

Så, nu har vi sett klart filmen, med mammas "guidening", hon berättade om saker som var rätt viktiga, som t ex gjorde att slutet inte alls var lyckligt...

Hehe...

Nu ska jag ta och läsa hela "boken" (jag har alla tre i en och samma bok, 995 sidor) iskolan och hemma...

Idag gjorde vi en engelsk-almanacka, jag och F fick oktober, båda ville ha februari, och F tyckte att oktober var helt okej när jag kom på att det är Halloween då...

Men i vårt häfte stod det inte, så vi fick fråga om vi fick skriva det ändå, och fick typ nej, och frågade sedan min favvo-fröken och fick ett "Ja", vår bild blev kul, jag ska rita av den i Paint...

Ha-ha, mamma och pappa fjöntar sig, pappa har isolering på sig och mamma kallar pappa för en stor igelkott, syrran ville sova hos mig och gapskrattar typ, Godnatt!

/Lucifer

Av galnamspare - 22 augusti 2012 20:57

Så, nu har vi sett klart filmen, med mammas "guidening", hon berättade om saker som var rätt viktiga, som t ex gjorde att slutet inte alls var lyckligt...

Hehe...

Nu ska jag ta och läsa hela "boken" (jag har alla tre i en och samma bok, 995 sidor) iskolan och hemma...

Idag gjorde vi en engelsk-almanacka, jag och F fick oktober, båda ville ha februari, och F tyckte att oktober var helt okej när jag kom på att det är Halloween då...

Men i vårt häfte stod det inte, så vi fick fråga om vi fick skriva det ändå, och fick typ nej, och frågade sedan min favvo-fröken och fick ett "Ja", vår bild blev kul, jag ska rita av den i Paint...

Ha-ha, mamma och pappa fjöntar sig, pappa har isolering på sig och mamma kallar pappa för en stor igelkott, syrran ville sova hos mig och gapskrattar typ, Godnatt!

/Lucifer

Av galnamspare - 22 augusti 2012 15:42

Hejsan hoppsan!
Trästrollet här!!!

Som rubriken lyder så har jag ett nytt mål!
Det är att vara ute och jogga varje dag och att äta minndre söt-saker!

Bra va!?

Nu tror ni säkert att det är för att jag är fet!!!
FEL!!!!!!!
Så varför jör jag det då?!

Jo för att jag har ur usel kondition och jag vill vara iform!

SANT!!!!!!



Idag var jag i skolan efter som att det är skoltvång på det... :-(
Nä så ska man inte tänka efter som att det var ganska kul i skolan...
Men bara GANSKA kul!!!!!!

Har ni tänkt på en sak???
Skolmaten!!!
Jag tycker att skolmaten är sjukt orättvis! Idag fick vi torr torsk med seg potatis!
"jätte gott"!

Nix det var bland det äckligaste jag har ätigt!!!

Men på vissa skolor får man lixom god mat!!!

(oj så ska man inte säga...
tänk på barnen i afrika dem får ju ingen mat...
jag tror inte att jag är så sugen på att nobba skolmaten något mer!)

/Träsktrollet som inte tänker efter innan hon nobbar skolmaten!

Av galnamspare - 21 augusti 2012 21:27

Hallojsan, åh vilken god mat det blev ikväll!

/Lucifer här som ni kanske fattar...

Min mamma bloggar om mat, och världens gooooodaste mat!

Men iaf, mamma "råkade" köpa Hungerspelen (som hon har läst och jag håller på att läsa, är på sida 16 typ, bokmärket ramla ur) och vi har sett en del på den ikväll men var tvungna att avsluta med nånting-nånting-getingarna, nu kommer jag ju drömma mardrömmar om hallucinationer, okej skoja...

Men jag har haft en del skumma drömmar, ska prova ett litet dröm-experiment, om man känner doft i drömmar...

Måste sluta nu, skola imorrn och jag blev snygg på skolfotot idag... (tror jag)

/Lucifer

Av galnamspare - 20 augusti 2012 21:41

Hejsan hoppsan!!!
Träsktrollet här...

Idag har varit en rätt så bra dag!

Det började med att pepsi väckte ming kvart i sju på morgonen...
Sen dushade jag och gjorde mig klar till första skol-dan (åt frukost, bytte om borstade håret...) ja ni fattar sen så gick jag till skolan, där var det som vanligt fast alla hade växt lite och så...

Fröken babblade och babblade men sen delade hon ut typ 1000 olika pappern som man skulle ta med hem till sina förelldrar... Tillslut blev det rast och vi kunde ha lite kul, men rassten varade inte så länge för mig, för jag skulle på läkar besök, så jag fick gå hem igen! (istället för att ha sammling med alla andra klasser ute...)

Men som sagt så gick jag hem för att åka till sjukhuset... När vi var på sjukhuset fick vi vänta i en halv timme på att läkaren skulle komma och när han väl kom så mätte han mig och vägde mig...

Men det var inte läkaren vi skulle prata med så vi fick vänta i typ en kvart på att hon skulle hämta mig, när hon väl hade kommit så pratade vi lite, eller vad säger jag jag menar mycket, vi pratade MYCKET och sen fick jag ta blodtryck, hon kände lite på mig, speciellt på magen, och jissa vad?!

Jo justet jag är SUPER kittlig!!!
Så jag bara skrattade hela tiden sen så pratade vi lite till och sen så bästemmde vi att jag skulle bli rönkad någon gång det här året, och att jag skulle kissa i dunk i ett dygn...

Jobbigt!!!

Vi åt jättegod suchi och sen åkte vi hem!
Vi hämmtade yngsta syrran från fritis och sen så åkte vi och badade!


Sen åt vi middag och jag, syrrorna och pappa stack ut och jogga!
Det var as skönt efteråt för då åkte vi och tog ett kvällsdopp på stranden...!

Och sen valde jag kläder till skolfotot imorron!

Vita tajta jeans och en skit snygg desigual blus! Det ska jag ha på mig!

Av galnamspare - 20 augusti 2012 19:11

Hej allihopa, Lucifer här...

Mina grannar har skaffat en till hund! (De som sköter sina hundar d.v.s i fall du undrar Träskis)

Jag tror att det var en chiwawa, men Gud, hur stavas det? Jaja, hoppas att ni fattar ändå...

Fast jag brukar inte tycka att de är så söta men hon var bara för söt, såg ut som en mindre papillon (Uttalas Papiljon) som inte hade så mycket päls, och den var vit och brunfläckig, så söt!

/Lucifer

Av galnamspare - 19 augusti 2012 19:55

Hej!
Träsktrollet här...
Vi har presic ätigt pizza med familjen i hamnen!

När vi hade ätigt så badade jag och småsyrrorna!!!
Det var as skönt...

Bilder:

Presentation

Hej, jag är en pigg tjej som älskar att vara med vänner och att spela volleyboll

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Bästa blogg sidan?
 Bloggplatsen, enkel men svår att fixa grejer som man vill på...
 Blogg, svårare än de andra men man kan bestämma mer själv om man är duktig
 Blogger (blogspot.se), enkel att få att funka, dock svårare än Bloggplatsen men lätt att fixa layout
 Devote
 Övrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Var god och läs för nöjes skuld!

Hallå där!

 

Nu blir bloggen lite blandad och inte vidare mycket och

Moviestar Planet som det var menat...

 

För tillfället blir det lite av

Sims 3 & även Vampire Academy,

 

Så, vad säger ni?

 

Ska ni kolla in denna bloggen istället för att slappa?

 

Det låter väl som en bra idé så sätt igång!


Ovido - Quiz & Flashcards