Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av galnamspare - 24 augusti 2012 23:58

Tja, innan idag grejade jag på Wii Fit, det är faktiskt rätt jobbigt, jag körde igenom allt på Balans och Styrka, elr vad de nu heter, och sedan körde jag två grejor som fanns på den där grejen som är under Yoga, och det tog en timme, sen var jag helt slut typ, elr ja, inte helt, men jag var trött imed att vissa grejor gjorde jag fler gånger...

Så så kan man roa sig...

Får se om ungarna blir tysta inatt...

/Lucifer

Av galnamspare - 24 augusti 2012 23:42

Hallojsan! Lucifer här, jo nu har vi sett på Aliens In The Atic (super bra & rolig film) och efter det spelade vi Sing Star! Crazy!

Syrran har en kompis här som ska sova över, så vi måste borsta tänderna nu...

Kl är 23.43

Ses, pappa ropar! :o

Av galnamspare - 24 augusti 2012 14:09

Hajjsan!

Jag är hemma nu och ska äta rostemacka med lavendel och blåbärs sylt/marmelad och Oboy! Smaskens!


Någon som vet vad jag kan göra sen? Jag har en hel del att göra först, men sen?

/Lucifer

Av galnamspare - 24 augusti 2012 14:09

Hajjsan!

Jag är hemma nu och ska äta rostemacka med lavendel och blåbärs sylt/marmelad och Oboy! Smaskens!


Någon som vet vad jag kan göra sen? Jag har en hel del att göra först, men sen?

/Lucifer

Presentation

Hej, jag är en pigg tjej som älskar att vara med vänner och att spela volleyboll

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Bästa blogg sidan?
 Bloggplatsen, enkel men svår att fixa grejer som man vill på...
 Blogg, svårare än de andra men man kan bestämma mer själv om man är duktig
 Blogger (blogspot.se), enkel att få att funka, dock svårare än Bloggplatsen men lätt att fixa layout
 Devote
 Övrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Var god och läs för nöjes skuld!

Hallå där!

 

Nu blir bloggen lite blandad och inte vidare mycket och

Moviestar Planet som det var menat...

 

För tillfället blir det lite av

Sims 3 & även Vampire Academy,

 

Så, vad säger ni?

 

Ska ni kolla in denna bloggen istället för att slappa?

 

Det låter väl som en bra idé så sätt igång!


Ovido - Quiz & Flashcards