Alla inlägg under oktober 2012

Av galnamspare - 31 oktober 2012 22:09

Hej, träsktrollet här!
Idag som nog dom flesta vet så är det HALLOWEEN!!!! <3333

Mohahaha!!!!!!!!!!! XD
Och jag har gått bus eller godis med 2 kompisar, men jag har ju godis förbjud (frivilligt alltså) så jag åt inget av godiset...

Iaf så ska jag och en av kompisarna sova över hos den andara kompisen, nu är vi här och vi har det jättebra! <33333
Vi ska titta på en film och snacka lite... :)

Kusliga hälsningar Träsktrollet!!!!

P.S.vi tre kompisar har skapat en liten blogg, kolla in den www.galnabloggare.bloggplatsen.se. D.s

Av galnamspare - 31 oktober 2012 19:15

Happy Halloween!


   

  //Lucifer



Av galnamspare - 31 oktober 2012 12:00

Nae, skojja med rubriken...


Men det blir lite kul att säga det iustället för Halloween!


 


//LUcifer

Av galnamspare - 31 oktober 2012 00:15

Tyvärr är jag inte hemma och detta är ett tidinställt inlägg!


Happy Halloween!


Jo, det är idag!!!



//Lucifer  

Av galnamspare - 30 oktober 2012 00:00

Så man mst ju skriva något, nu i förväg....


Jo, jag gör en actionfilm med mina kusiner, det är en serie som heter "Skurkarna"


Jag är den smarta skurken som bossar och min kusin som är ett år yngre än mig är den andra skurken och hans lillebror är polis...


Min syrra är bara typ med i 2 scener och mina tvillingkusiner, som är 5 år äldre än mig de fyller år samma dag som jag, är sjuksköterskor...


Det är jätte kul, min kusin som är ett år yngre än mig visade mig några jätte bra film-appar!


Jag hade redan iMovie som är jätte bra, jag lovar, värt pengarna!


De andra apparna är inte lika kul om man inte kan sätta ihop scenerna med iMovie...


De andra apparna heter:


Action Movie - med den kan man lägga till massa coolt!

Gun Movie Fx - Man kan lägga till när man laddar skott, skuter massa olika skott, blodfläckar och man kan köpa till laserstrålar m.m


SloPro - Gör en film, sen förvandlar den det till slowmotion


Liten bild bara:


 


//Lucifer


Av galnamspare - 29 oktober 2012 00:00

Vet ni vad?


Mina yngsta kusiner, fast den äldsta av de, alla i hans klass har fått en iPad till skolarbetet!


Så fubbigt! De får ta hem de och greja, ladda ner appar m.m men de grejar med det i skolan oxå!


Deras skola har betalat så att alla får GarageBand som typ kostar något mellan 20-40 kr!!!


Men det är ju smart, men kan göra massa bra grejer som har med skolan att göra på en iPad...


Men vår skola är ju lite trög... 


Lärare tänker inte som alla andra, de är som en annan generation...


Lite mer, mindre smarta kanske, inte vet jag, men de aggerar inte alltid smart...


Lyckost min kusse!


 


//Lucifer

Av galnamspare - 28 oktober 2012 17:33

Jag har gjort några bilder i Paint


      


 


//Lucifer

Av galnamspare - 28 oktober 2012 17:14

Gjort lite bilder i Paint!


 


 


//Lucifer

Presentation

Hej, jag är en pigg tjej som älskar att vara med vänner och att spela volleyboll

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Bästa blogg sidan?
 Bloggplatsen, enkel men svår att fixa grejer som man vill på...
 Blogg, svårare än de andra men man kan bestämma mer själv om man är duktig
 Blogger (blogspot.se), enkel att få att funka, dock svårare än Bloggplatsen men lätt att fixa layout
 Devote
 Övrig

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Var god och läs för nöjes skuld!

Hallå där!

 

Nu blir bloggen lite blandad och inte vidare mycket och

Moviestar Planet som det var menat...

 

För tillfället blir det lite av

Sims 3 & även Vampire Academy,

 

Så, vad säger ni?

 

Ska ni kolla in denna bloggen istället för att slappa?

 

Det låter väl som en bra idé så sätt igång!


Ovido - Quiz & Flashcards