Alla inlägg under februari 2012

Av galnamspare - 27 februari 2012 19:28

Det har kommit en ny mun och ett par nya ögon, kolla in:


Ansikte: Bloodier



Det var det jag hade för tillfället...


      

   

 

Av galnamspare - 26 februari 2012 18:38

Hej, det är ett nytt tema, nämligen: Shuffle Party...


Vet inte helt vad det är, det är typ nån dans-stil...


Här kmr if en bild:


Orkar tyvär inte visa alla animeringar, så ni får kolla efter själva!    

  

 


 

Av galnamspare - 26 februari 2012 17:02

Hej, vi har köpt nya husdjur, kolla in:


  


Gulliga väll? Eller? Snälla komentera!!!


  

 

Av galnamspare - 26 februari 2012 15:15

Hej, nu är det dags för Veckans MovieStar igen...   


Denna gången är det...


 

Linndutt


Orsak:


Hon tipsade om denna ägiga blogg och är en skysst kamrat som svarar i chatten och håller alltid en trevlig ton...


Ös på med autografer och presenter till en riktigt duktig filmstjärna vid namnet Linndutt! 

   

Av galnamspare - 26 februari 2012 14:37

Hajj!   (Mst akta mig nu) 


Veckans Husdjur är här igen!


Det är Lucifers tur att välja bland sina husdjur...


Denna gången är det ingen mindre än....


 


Merlina!


 


Merlina


Hon är världens bästa drake, en snäll och hyfsat lugn drake. Fast hon har något emot Egypten och förstörde nästan hela landet för länge sedan...


Hon älskar kött, särskillt blodigt kött och det brukar uppstå bråk mellan henne och Van Goth om vem som ska få den största kött biten...


Egentligen gillar hon inte alltid att dricka, typ när hon är på dåligt humör, då vill hon gärna spruta eld på hela huset. Så hon ser dricka som något tvångsacktigt imed att vi tvingar i henne det nät hon är arg...


Den enda drickan som hon överhuvudtaget gillar är tranbärsjucie för att man blir så pass torr i munnen av den...


Lucifer:

- En gång stal hon min krona så jag ficka köpa en ny, hehe...

Av galnamspare - 26 februari 2012 12:29

Tjena, Lucifern här.


Jag fixade en liten grej...


När jag har gjort en inlägg kmr denna bilden vara längst ner så slipper jag skriva "Lucifern här"...


Kolla in:


 

  


Blev den bra?


KOMENTERA!!!

Av galnamspare - 25 februari 2012 19:33

Hej, Lucifer här...


På Msp skrev jag så att om man gav en auto så kommer man med på bloggen, och det var 12 st som gav...


Här kmr bilder på dem...


Psst! Namnet står UNDER bilden.


  


Ja, enkelt sagt var det väldigt många...


Komentera om ni tycker något annat eller håller med!  


Ses! 

Av galnamspare - 17 februari 2012 16:41

◘○♥Heej, Lucifern här♥○◘


Jag har skaffat en reserv gubbe på Msp som heter: Mazzela


Ett riktigt snyggt namn om du frågar mig, jag kom faktiskt på det, maila Mazzela om du vill ha mer info!  


Men iaf, hon är i lvl 4 nu!!!


Riktigt ruuligt som Gadinen på Msp brukar säga (har jag för mig...), hon är lite som en Msp-idol för mig...

Hoppas att hon kollar in bloggen så att hon ser denna komplimang, annars får ni säga till henne...   


Men här kmr en bild:


  


Bilden är kanske lite pickslig här på bloggen, det var den inte när jag fixade med den, men jaja, hoppas att ni iaf ser att det står att hon är i lvl 4...



Bye... ♥

Presentation

Hej, jag är en pigg tjej som älskar att vara med vänner och att spela volleyboll

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Bästa blogg sidan?
 Bloggplatsen, enkel men svår att fixa grejer som man vill på...
 Blogg, svårare än de andra men man kan bestämma mer själv om man är duktig
 Blogger (blogspot.se), enkel att få att funka, dock svårare än Bloggplatsen men lätt att fixa layout
 Devote
 Övrig

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Var god och läs för nöjes skuld!

Hallå där!

 

Nu blir bloggen lite blandad och inte vidare mycket och

Moviestar Planet som det var menat...

 

För tillfället blir det lite av

Sims 3 & även Vampire Academy,

 

Så, vad säger ni?

 

Ska ni kolla in denna bloggen istället för att slappa?

 

Det låter väl som en bra idé så sätt igång!


Ovido - Quiz & Flashcards