Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av galnamspare - 9 augusti 2012 14:56

Hejsan hoppsan!!!

Nu har vi hämtat min dator på posten...
Lite bilder:









Är den snygg elr???!!!?

Nu har vi varit på stranden och lillsyrran blev bränd av en bränn-manet!!! ?

Stackars henne!!!

/ träsktrollet!!!

Av galnamspare - 9 augusti 2012 12:45

Phu, snart är pappa hemma!!!

Om jag nt har sagt det innan så säger jag det nu!! Jag har världens störigaste syrror!!! (små syrror)

Jag passar dem och dem skriker, slår och tjaffsar med varandra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!

Men som tur var kommer pappa snart hem och då blir dem små änglar igen!?

Kan dem inte bara skärpa sig!!! ?

/ ett förbannat träsktroll!!!?

Av galnamspare - 9 augusti 2012 11:11

Hejsan hoppsan!!! Träsktrollet här! ?

Fär er som har en iphon, ipad elr en ipod så måste ni ladda ner gratisappen instagram!!!

Den äger!!! Det är som facebook fast mycket, mycket säkrare!!!
+ det är ok att ha det om man är barn!!!

På instagram så kan man ta fotton, fixa fotton, lägga ut bilder, komentera bilder!!! (fotton och bilder är samma sak) ???????????

Och som sagt, det är gratis!!!

/Det gröna trollet!!! ???

Presentation

Hej, jag är en pigg tjej som älskar att vara med vänner och att spela volleyboll

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Bästa blogg sidan?
 Bloggplatsen, enkel men svår att fixa grejer som man vill på...
 Blogg, svårare än de andra men man kan bestämma mer själv om man är duktig
 Blogger (blogspot.se), enkel att få att funka, dock svårare än Bloggplatsen men lätt att fixa layout
 Devote
 Övrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Var god och läs för nöjes skuld!

Hallå där!

 

Nu blir bloggen lite blandad och inte vidare mycket och

Moviestar Planet som det var menat...

 

För tillfället blir det lite av

Sims 3 & även Vampire Academy,

 

Så, vad säger ni?

 

Ska ni kolla in denna bloggen istället för att slappa?

 

Det låter väl som en bra idé så sätt igång!


Ovido - Quiz & Flashcards