Alla inlägg under september 2012

Av galnamspare - 30 september 2012 17:29

Ha-ha!


Gick in på msp och det visar sig att jag snart levlar...


 


//Lucifer

Av galnamspare - 30 september 2012 16:15

Pallar inte att ha en låt om dagen, så det kan nog komma flera låtar på Dagens Låt nu...



Jag vill bara säga en liten sak, September/Petra Marklund gör en skiva med Jocke Berg (Joakim Berg) från Kent, gillar ni låten? (här nedan) Den blir faktiskt bättre ju mer man lyssnar på den...



//Lucifer

Av galnamspare - 30 september 2012 14:57

Halloj, nu har jag shoppat och jag är jätte trött!


Vi har köpt kläder, böcker, presenter till syrran, lite billigt typ teater smink, något nagellack till mig m.m


Och jag åt nyss, kl 15.00 typ! :o


Orkar inte göra något, så skönt att vi har studiedag imorrn!


Och på en måndag, en av de dagar vi är längst i skolan!


Tja, ska väl slappa lite nu...


Bilder:


  


Sminket är från H&M...

 

//Lucifer  

 

 



Av galnamspare - 30 september 2012 11:15

Bra, träskis, blogga på!


Det har känts som att det helt enkelt var min blogg, du verkade inte ens kolla?


Men jajja, mamma blir glad av låten nedan, tänk, det är Robbie Williams, azzå han för mig är inte riktigt så...


Här kmr iaf den mamma tkr om...



//Lucifer

Av galnamspare - 30 september 2012 08:55

Hejsan hoppsan!
Sorry att jag inte har bloggat!
Men nu gör jag det och då får ni för f*n läsa! :?)

Jag är i alla fall hos farmor och farfar och vi har super kul, just nu äter vi frukost och tittar på TV.
Och senare idag ska farmor och farfar hemta deras lilla valp från kennlen!
Jag och syrrorna är lite sura för attvi måste åka hem innan! :?(

Sen ska jag få köpa ett Sims 3 och jag är överlycklig!!! <33

Nu måste jag sluta, men jag lovar att börja blogga VARJE dag!!!!!!!! ^_^

//Träsktrollet

Av galnamspare - 29 september 2012 23:05

Jaha, ni brukar ju inte få se statistiken men så här är den...


 



Men vill ni se det utan att jag visar det är det bara att göra såhär:

 


Inte jätte bra statistik, men helt OK...


//Lucifer


Av galnamspare - 29 september 2012 22:59

Så, nu har de stuckit med taxi...


E skulle iväg imorrn med kompisar tidigt...


Men vi såg på

 

men inte Merlin, och vi spelade Wii...


Sen åt vi gott och tittade på youtube klipp och fixade på MAGIX Music Maker 17...


//Lucifer

Av galnamspare - 29 september 2012 16:59

Ikväll blir det dålig uppdatering, vi får ju gäster...


Men jag kan berätta lite om vad vi ska göra...


Äta grillad kykling och risotto

Äta min chokladpudding

Vi lär spela Wii...

Se Merlin...


Sen vet jag inte mer på rak arm, bara vara, spela spel kanske...


Sitta och snacka vid mtbordet, elr ja lyssna brukar det bli att jag gör rätt så mkt...


//Lucifer

Presentation

Hej, jag är en pigg tjej som älskar att vara med vänner och att spela volleyboll

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Bästa blogg sidan?
 Bloggplatsen, enkel men svår att fixa grejer som man vill på...
 Blogg, svårare än de andra men man kan bestämma mer själv om man är duktig
 Blogger (blogspot.se), enkel att få att funka, dock svårare än Bloggplatsen men lätt att fixa layout
 Devote
 Övrig

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Var god och läs för nöjes skuld!

Hallå där!

 

Nu blir bloggen lite blandad och inte vidare mycket och

Moviestar Planet som det var menat...

 

För tillfället blir det lite av

Sims 3 & även Vampire Academy,

 

Så, vad säger ni?

 

Ska ni kolla in denna bloggen istället för att slappa?

 

Det låter väl som en bra idé så sätt igång!


Ovido - Quiz & Flashcards