Alla inlägg under januari 2012

Av galnamspare - 31 januari 2012 17:17

Hej, jag heter typ Mazzela på Msp, Georgina01 som kom på namnet, komentera gärna vad ni tycker om namnet förresten...


Jag hittade massa smilysar! 8D


Dessa gillar jag:


  Snyggingen är cool... !!!

  Ha-Ha, där fick du!

  Chattcha! Dansa natten lång!

 Ha-ha!

 <--- Kolla in!   


Dessa borde Träsktrollet och lucifer använda:


  <-- Träsktrollet! (den är ju grön!  )

 <-- Lucifer! (Han är ju en katt i Askungen!)


Och sen tog jag en rolig Skärmdump...

Kolla in!


     


Jag kunde lixom skriva i hans fält, igentligen sto det:


  


Men jaja, hoppas att Georgina01 nt blir arg när jag smög in, det var ju trots allt nt mitt fel att hon glömde att logga ut..   

 Bye<3

Nej, menade:

Bye  


Snygg smily va?!


Sesis! 

Av galnamspare - 30 januari 2012 10:20

Lucifer här!

Jag glömde typ at berätta att min onda boonie Van Goth har växt...

Hehe...  


Men kolla in skillnaden!

 

Före:

  


Efter:


  


Snyggingar va?

Nt?

Du kmr få stryk om du säger emot!

Sköjja såklart!


Harre gött!

Av galnamspare - 29 januari 2012 07:57

Hej nu igen, båda är här! (Igen)


Georgina01 (Lucifer) har lämnat in en film till China Town tävlingen & skulle bli väldigt, väldigt, väldigt tacksam

om ni som är Jury eller Judge kunde rösta på henne:


 


Film sida: 8

ArtBook sida: 15

Look sida: 20


Är ni inte Jury eller Judge kan ni ju iaf se filmen och tipsa vänner som är Jury eller Judge!



 


 Och se gärna Georgina01´s film som nt är sann: Min mamma är döende...

Har nästan känat 1.000 sc på den! (rekord för mig)


/Med hyfsat glada och riktigt trötta hälsningar från Lucifer & Träsktrollet!

Av galnamspare - 28 januari 2012 19:05

Hej, vi presenterar stolt ännu något nytt! Nämligen Veckans Husdjur!


Detta är första gången vi har Veckans Husdjur och därför blev det den äldsta av våra husdjur...


 


Mallory!  


  


Mallory

Hon är en stillsam katt som inte har något emot att vara med Georgina01´s andra husdjur, dem passar ihop perfekt...

Lila är som du nog förstod, hennes favorit-färg. Jag fick köpa ett par antenner i lila när ett tivoli var i stan.

(Mot min vilja, men det går inte att säga emot när hon tittar så sött på mig)

Hennes favorit-dryck är mjölk med blåbär i för att hon älskar färgen, och favorit-maten är lavendel-kaka.

Men varm-korv duger bra det med.


Hon funkar rätt så bra med alla och hon blir inte arg på dig i första taget, bara du inte tar hennes antenner.


Lucifer: - Hon är den raraste av mina husdjur som gärna sitter i min famn och myser medans min onda boonie och min drake slåss om vem som ska få den största eller saftigaste köttbiten...


Av galnamspare - 28 januari 2012 17:09

Hej, vi ska nu inleda en ny sak här på vår lilla galna blogg...

*Trumvirrvel*


Veckans MovieStar!


Denna veckas MovieStar är...

HANNA ABC


 


Orsak till att hon blev Veckans MovieStar:


Hon är en jätte snäll och trevlig tjej som har bra humor...

Hon chattar alltid med Den Onda Lucifer, hon tvekar nt med chattingen, hon svarar alltid på ett skysst sätt och är värd att få bli Veckans MovieStar!


Se hennes super bra filmer och ös på henne med autos!

Av galnamspare - 28 januari 2012 16:59

  Vi vet hur man lägger upp bilder! 

Av galnamspare - 28 januari 2012 15:29

Hej! Träsktrollet här!


Idag ska jag sova över hos lusifer!!!  


Det ska bli kul!!!   


P.S snart kmr mig gudfar hem till mig!

Och han bor i stockholm! D.S


Glada hälsningar från träsktrollet!   






O_O

Av galnamspare - 23 januari 2012 17:44

Träsktrollet här!


Jag har nt haft tillgång till en data så jag har inte gjort något inlägg.



 

Men min mormor från Stockholm var här så jag hade jätte kul ändå!

Idag var det skola som dem flästa måndagarna!

Lusifer var sjuk så det var nt lika kul...



Glada och oglada hälsningar från träsktrollet! 

 




Presentation

Hej, jag är en pigg tjej som älskar att vara med vänner och att spela volleyboll

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Bästa blogg sidan?
 Bloggplatsen, enkel men svår att fixa grejer som man vill på...
 Blogg, svårare än de andra men man kan bestämma mer själv om man är duktig
 Blogger (blogspot.se), enkel att få att funka, dock svårare än Bloggplatsen men lätt att fixa layout
 Devote
 Övrig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Var god och läs för nöjes skuld!

Hallå där!

 

Nu blir bloggen lite blandad och inte vidare mycket och

Moviestar Planet som det var menat...

 

För tillfället blir det lite av

Sims 3 & även Vampire Academy,

 

Så, vad säger ni?

 

Ska ni kolla in denna bloggen istället för att slappa?

 

Det låter väl som en bra idé så sätt igång!


Ovido - Quiz & Flashcards