Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av galnamspare - 8 augusti 2012 22:11

Tjenamors!!!

Idag har mitt humör varit lite svängigt men allt blir bra tillslut!!!?

Som man säger efter rägn kmr sol!!!?-?

I allafall så ska jag hämta min nya data imorgon...! Det ska bli azz kul!!!?


Ny ska jag trycka på några smilysar när jag blundar och sen ska det på något sätt bli en saga

????????

Så nu ska det bli en saga...
Det var en gång en tjej som hätte lisa hon var hemma och hade kul, men hon blev bajsig...
När hon hade bajsat så var det dags för ballett!
På vägen till ballet skolan så träfgade hon en snygg kille men han stank så förfärligt så lisa svimmade...


Förtsättning följer!!!
/ träsktrollet

Av galnamspare - 8 augusti 2012 18:24

Idag har varit en rätt så bra dag...

Jag och syrrorna ska titta på avatar ikväll så vi har tagit på oss blå/turkosa kläder och sminkat oss med blå/turkos ögonskugga... Ofc maskara och läppglans ochså!!!?


Om ni gillar att titta på youtube och roliga saker, så måste ni se på lillabloggen det är en as rolig kille som heter william spetz...

Se hans vidios, dem äger!!!?

Av galnamspare - 8 augusti 2012 18:09

Haha, jag tänkte kolla Dragon Vale, och det var typ set jag ville säga, men så hojtar pappa att vi får bada nu innan maten, så hejdå båt och välkommen hav!

(Hoppas att brännmaneten har stuckit, den var precis ivägen innan, men det gör inte så ont endå om den skulle "bränna" mig)

Tja, chinixen, vi ses amigos, Lucifer ska bada nu!

Av galnamspare - 8 augusti 2012 18:04

Hejsan hoppsan Kalleboppsan! Lucifer här!

Nu är vi äntligen framme, och vet ni vad?

Det är ett gigantiskt fiskstim som härjar här! (och med det menar jag att de är kvar här vid hamnen, det är typ en brygga mot havet, så vattnet är rent här, därför är det en av mina favorit hamnar, det betyder att man kan bada vid aktern!

Och fiskstimmet ja, det består av fiskar som är ca 4-5 cm långa, och typ nån cm breda, alltså inte så stort kanske ni tänker, men stimmet räcker sig 8 m på längden och 2-3 m på bredden!

Och här finns det god glass, t ex lakrits, alltså god lakrits, söt, men endå salt, ja, gott helt enkelt...

Fast det fanns som vanligt bara en smak för min syrra (hon är MJÖLK PROTEIN allergisk, INTE laktosintollerans) så hon fick mango, som vanligt...

Ses, uppdateringen blir nog bättre än vanligt, hehe...

Av galnamspare - 8 augusti 2012 15:37

Okej, nu regnar det, mycket. Så jag gick typ ner mot min vilja, med tanke på förra gången det regnade och vi seglade blev jag genomvåt och trött och ja, på sämre humör...

Hoppas att jag inte blir sjösjuk, var det i början idag för jag började läsa Hungerspelen, har en bok samlad med alla tre, men bokmärket ramlade ut, typiskt va? Men det blir nog inte svårt att hitta rätt...

Oj, stackars pappa, hans jacka är redan genomvåt, tur att det är en bra regnjacka...

Ochni skulle sett vattnet nu, det är riktigt coolt!

Men jag kan inte fota, ledsen.

Ni vet att det skvätter upp igen när det regnar hårt va?

Det är precis vad det gör, fast på havsytan, och det är väldigt tätt, riktigt coolt...

Önskar att min iPad tålde vatten, elr iaf att min kamera gjorde det...


/Lucifer

Av galnamspare - 8 augusti 2012 15:18

Hallojsan! Lucifer här, vi är lite roliga, vi kunde lagt oss i hamn där det var fint väder, men istället åker vi in i det tråkiga vädret, bilder kmr...

Och dessutom åkte vi förbi en linfärja, och har sett 4 st som paddlat kajak, vilket vi oxå gjorde förra veckan, när jag var i väg med familjen...

Bilder:

Av galnamspare - 8 augusti 2012 14:47

Som träsktrollet skrev var vi (Lucifer, jag och Träsktrollet ofc) och såg Snövit och jägaren, Snowhite and the hunther på bio igår, och det var allvarlig talat jag och Träsktrollet där med typ 5 till, underligt, jag trodde att den skulle vara jätte poppis...

När vi kommer fram (om typ 2 h) får vi se om jag kan ta några foto, som ni säkert förstår är det lite opraktiskt att ta med sig en iPad för att fotografera, men jag tar nog med min kamera iaf, och hoppas att jag får låna mamma och pappas kamera oxå, inte bara för att den är mkt bättre utan oxå för att jag bara kan ta 80 bilder med det där fjuttiga minnet...

Så bilderna kanske kommer om en vecka istället, vi får se...

Nu får jag hoppas att vi kan segla i 2 knop elr så för då får jag och syrran sitta i/på aktern ( denna båten har en nerböjning där så det blir som en halvmeters lång flotte) ochha fötterna i vattnet, det är jätte skönt, och dettutom kan man göra små, tja, "konster". Sticker man upp fötterna lite blir det som ett litet vatten fall, det blir luft precis bakom tårna, och lite sådant, dessutom är det väldigt behagligt, det känns på ett visst sätt...

/Lucifer

Av galnamspare - 8 augusti 2012 14:29

Jag signerar här uppe, hehe, vet inte om man kan göra det under bilderna...

Lucifer

Tja, det blir kanske inte så roliga bilder i med att jag inte får lägga ut oss människor på nätet, så det blir 2 bilder...

Just detta området var lite stenigt, fast nu kör vi på segelfart! Yippie-Yahoo! Inte motor på ett tag!

Bilder:

Presentation

Hej, jag är en pigg tjej som älskar att vara med vänner och att spela volleyboll

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Bästa blogg sidan?
 Bloggplatsen, enkel men svår att fixa grejer som man vill på...
 Blogg, svårare än de andra men man kan bestämma mer själv om man är duktig
 Blogger (blogspot.se), enkel att få att funka, dock svårare än Bloggplatsen men lätt att fixa layout
 Devote
 Övrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Var god och läs för nöjes skuld!

Hallå där!

 

Nu blir bloggen lite blandad och inte vidare mycket och

Moviestar Planet som det var menat...

 

För tillfället blir det lite av

Sims 3 & även Vampire Academy,

 

Så, vad säger ni?

 

Ska ni kolla in denna bloggen istället för att slappa?

 

Det låter väl som en bra idé så sätt igång!


Ovido - Quiz & Flashcards