Alla inlägg under mars 2012

Av galnamspare - 27 mars 2012 19:16

Jag ursäktar att jag inte har bloggat på länge...


Jag håller nämligen på med en ny Påskheader till bloggen.. :)


Vill bli klar i tid och jobbar på för fulltt!


 

Av galnamspare - 21 mars 2012 16:01

Jaja, ni fattar, här kommer länkar till bra bloggar som handlar om Msp...


http://gadden.blogg.se/ - av Gadinen

http://mspbubblet.blogg.se/ - av Connie

http://hannakanna.bloggplatsen.se/ - av HANNA ABC



Har ni några fler?


KOMENTERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!


 

Av galnamspare - 21 mars 2012 15:54

Hallu, i am here!


And i am trökig som nt skriver mkt, Träsktrollet är i väg och åker skidor!  


Och igår läste jag en bra bok, jag läser serien: Vampire Academy


Jag har läst ut första delen: Törst

Och är inne på del 2: Fruset blod


Igår läste jag länge, jag läste ca 70 sidor...  


Jaja...


Kolla in en blogg som styrs av självaste HANNA ABC, oxå känd som en skysst tjej:


  http://hannakanna.bloggplatsen.se/


Läääääs!


+Att hon har länkat denna bloggen så det bli pluspoäng, så ni måste även komentera på hennes blogg! Ha-ha!


 

Av galnamspare - 13 mars 2012 15:49

Bryr mig nt om inlägget är fint elr nt, nt ens om YouTube klippet jag tänkte visa er iheller funkar...


Hoppas at det funkar, håll tummarna!



Tänk så blev det fel...

Det skulle bli pinsammt...


 

Av galnamspare - 6 mars 2012 16:14

Hajj, Veckans Husdjur är här nu oxå...


Denna gången så blev det ett av Träsktrollets husdjur...


 


Maja gräddnos! 

Maja är Träsktrollets näst-nyaste husdjur, dem har inte lärt känna varandra än men hon är ganska blyg så det kan ta ett tag innan hon känner sig hemma. Träsktrollet vet inte vidare mycket om henne men några saker är säkra...


Det enda hon äter/dricker är välling och hon gömmer  sig för TV:n, när det inte är Pelle Svanslös på TV:n då...

Pelle Svanslös är hennes favvo-program och därför fick hon namnet Maja gräddnos som en karaktär heter i den filmen.


  

 

Av galnamspare - 6 mars 2012 16:09

Hajj!

Vi har fixat Veckans MovieStar, och det är....


 - Ha-ha, ingen trumvirvell utan ett dragspels-solo!


Carroo99



Orsak:


Hon är överhuvudtaget en go tjej som alltid svarar i chatten typ...

Hon är trevlig och en bra kompis helt enkelt, både vän till Lucifer & Träsktrollet...


Ös på henne med autografer och presenter!!!  


      

   

Av galnamspare - 2 mars 2012 18:53

Heej!  


Jag gör en film med 2 tjejer i klassen!  

Rätt så coolt va?

Den ena är även känd som Träsktrollet eller coola claris, den andras namn är hemligstämplat! Ha-ha!


Okej, jag skojar, vi kanske ska lägga upp filme på YouTube!


Men ni får inte veta vilken, haha!!!


Men iaf Jag (Georgina01) har skapat en novell på Msp! 

Den handlar om någons liv typ...

Jag kan inte lägga in inlägg på 'Vad som helst' så den ligger under 'Vänner' och heter:

*Novell* Mitt liv i skuggan av skolan populäraste tjej... 


En liten bild:


Läs den!

Och komentera med: Bra! elr nått i den stilen, tkr ni nt om den komenterar ni nt alls!


Hejdå!


 

 

 

 

    

Presentation

Hej, jag är en pigg tjej som älskar att vara med vänner och att spela volleyboll

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Bästa blogg sidan?
 Bloggplatsen, enkel men svår att fixa grejer som man vill på...
 Blogg, svårare än de andra men man kan bestämma mer själv om man är duktig
 Blogger (blogspot.se), enkel att få att funka, dock svårare än Bloggplatsen men lätt att fixa layout
 Devote
 Övrig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Var god och läs för nöjes skuld!

Hallå där!

 

Nu blir bloggen lite blandad och inte vidare mycket och

Moviestar Planet som det var menat...

 

För tillfället blir det lite av

Sims 3 & även Vampire Academy,

 

Så, vad säger ni?

 

Ska ni kolla in denna bloggen istället för att slappa?

 

Det låter väl som en bra idé så sätt igång!


Ovido - Quiz & Flashcards