Alla inlägg den 19 januari 2012

Av galnamspare - 19 januari 2012 19:37

Hajj! Som jag (Lucifer ofc) har fattat det behöver många på Msp Sc (StarCoins)


Därför tänkte jag berätta nått jag rekomenderar...


Att klappa djur...


Jag vet att det laggar och så vidare... men kf är ju värre...


Dem som har (kmr skriva om det går segt elr så innom parantes, alltså är det nt med i deras namn)


Connie (Ganska bra, men hon har många!  )

Giitt (Samma, fast hon har nt jätte många, alla är i trädgården...  )

Alex-Moviestar (Samma som Giitt fast alla är i köket   )

Julisen (Laggar/går segt hur mkt som helst, fart hon har super många, i trädgården och partyrummet   )

maddeni (Samma som Julisen fast bara i Vardags rummet  )

Gadinen (10 st, nt så segt...  )

empan30 (ungefär 10 st, samma som Gadinen/Gaddish  )

zampolina (Samma som empan30  )

Eleno (Hur mkt som helst av djur och lagg/seg-het!  )

Kuddis (det var linndutt som sa det  

Missade jag någon?


KOMENTERA!!!     

Av galnamspare - 19 januari 2012 16:40

Hajj Alla Kära Läsare (även till er som nt funnit kärleken...)


Det är lilla Lucifer här...


Jag kmr typ nt blogga idag för att jag är sjuk..  


Har ni nånsin sett en sjuk Lucifer?!  


Det är hemskt!!!  


Så vi ses imorrn...



Bye...      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, jag är en pigg tjej som älskar att vara med vänner och att spela volleyboll

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Bästa blogg sidan?
 Bloggplatsen, enkel men svår att fixa grejer som man vill på...
 Blogg, svårare än de andra men man kan bestämma mer själv om man är duktig
 Blogger (blogspot.se), enkel att få att funka, dock svårare än Bloggplatsen men lätt att fixa layout
 Devote
 Övrig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Var god och läs för nöjes skuld!

Hallå där!

 

Nu blir bloggen lite blandad och inte vidare mycket och

Moviestar Planet som det var menat...

 

För tillfället blir det lite av

Sims 3 & även Vampire Academy,

 

Så, vad säger ni?

 

Ska ni kolla in denna bloggen istället för att slappa?

 

Det låter väl som en bra idé så sätt igång!


Ovido - Quiz & Flashcards