Alla inlägg den 13 januari 2012

Av galnamspare - 13 januari 2012 18:00

Haj! Lucifer här, Och Jag Är Ondare Än Någonsin!  


På Msp (MovieStarPlanet) har jag (Georgina01) deltagit i Musik-Video-Tävlingen!!!  

Jag ber er alla som har konto på Msp att se min look & ArtBook som jag skickat in till tävlingen...


Och ni som är Jury elr Judge har en ännu viktigare uppgift! Rösta på dem!


ArtBook s. 11

Look s. 15


Se till att jag vinner!      


Annars ser jag till att himmlen blir fullbokad så att alla hamnar hos mig!   


/Med Allvarliga Hälsningar Den Odödlige Lucifer

Av galnamspare - 13 januari 2012 15:42

Den Klokaste Bästa & Även Mest Själviska Lucifer är här!   


Kul att ni gillar mig så! Elr?

Vi har ju fått komentarer från en person!

Tack Carroo99, och fyyyy på er andra!  


Visste nt att smilys hade brallor, men jaja..


Jag är ju snygg iaf, och det är ju det viktiga! Nt? Komentera!!!  


Står nt ut med oKomenterande folk/läsare!


Georgina01 brukar skriva ♥ Heei mina kära läsare ♥


Men nu är jag LUCIFER!!!    


Så Bye!

Av galnamspare - 13 januari 2012 15:13

Lucifer här! Jag är den Oooondaste av alla!  


Idag är det den 13:de och en fredag! 


Gissa vad jag såg! En svart katt som sprang över vägen!  


 


Skoja! Förresten är jag nt feg!  


Fast du kanske är kanske ingen djävul..  


Men gissa vad?


Du kanske nt blir rädd, men jag ska fixa en spökrunda med smiliysar här nedan, kolla in!


    Dampa-bampa-bampa...


  En fladdemus flög förbi!


  Aaa.. !!! Rånare!!! Spring!!!


   *******   Katten sprang över vägen!


    EN HÄXA!!!


  Se upp! Galen jägare!!!


  Hehe, jag lade nog ut en bomb...   Elr två...


    


/Mvh Den Stygga, Oj, Jag Menade Snygga Lucifer    <- Snyggt skägg!

Av galnamspare - 13 januari 2012 13:41

Träsktrollet här! 

Idag är det FREDAGEN den 13:de!


Bu! Blev du rädd nue?!     

 Nt jag!  För jag är ``coooool!´´





Hihi! 








Av galnamspare - 13 januari 2012 13:32

Oj!

jag råkade lägga ut 2 lika dana inlägg!

  

/Träsktrollet

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, jag är en pigg tjej som älskar att vara med vänner och att spela volleyboll

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Bästa blogg sidan?
 Bloggplatsen, enkel men svår att fixa grejer som man vill på...
 Blogg, svårare än de andra men man kan bestämma mer själv om man är duktig
 Blogger (blogspot.se), enkel att få att funka, dock svårare än Bloggplatsen men lätt att fixa layout
 Devote
 Övrig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Var god och läs för nöjes skuld!

Hallå där!

 

Nu blir bloggen lite blandad och inte vidare mycket och

Moviestar Planet som det var menat...

 

För tillfället blir det lite av

Sims 3 & även Vampire Academy,

 

Så, vad säger ni?

 

Ska ni kolla in denna bloggen istället för att slappa?

 

Det låter väl som en bra idé så sätt igång!


Ovido - Quiz & Flashcards