Alla inlägg den 12 januari 2012

Av galnamspare - 12 januari 2012 19:13

Hej!


Jag är Lucifer!  


Nu är jag en tjej! (Snodde en peruk)


Men iaf...


Om vi nt är inne så kan ni ju alltid maila oss!  


Elr så kan ni ju komentera med frågor!  


Och var vänlig att följa detta råd: Skriv nt "Anonym" skriv ditt MSP namn!   (Om du har Msp)


Ska försöka att svara på frågorna...


Men om vi nt är inne är det nog p.g.a att vi nt får sitta vid datorn elr gör nått annat, och så enkelt var det!  


/Med Hotande Hälsingar Den O-ooondaste Lucifer i Världen!    

Av galnamspare - 12 januari 2012 18:06

Hej Träsktrollet här!

Due Den onda lucifer!

jag är faktist blondin! 

sluta! jag är också trött på allt snack om blondin historier!

Så alla läsare, ni ska bara strunta i allt som sägs om brunetter och blondiner! Annars så blir jag ännu mer Gaaalen!!!  


   Jag skulle bli så tacksamm om ni FATTAR!  

Av galnamspare - 12 januari 2012 17:48

Hajj!  


Den Onda Lucifer här!  


Alla dessa bråk i forumen om blondiner & brunnetter!  

Jag blir bara så trött!


Visst är det kul med blondin skämt! Elr?


Okej, nt alla, men vad vore ett Bellman skämt utan Bellman?


Så tkr många blondiner att det mst vara! (fast om blondin skämt, ja ni fattar nog...) Tydligen...  


 Dem hatar plötsligt alla brunnetter!


Så fixas ett bråk, det blir bara större och större!!!  


/Den Onda Lucifer   

Av galnamspare - 12 januari 2012 17:20

Hej!  


 Vi heter Georgina01 & coola claris på ett spel som kallas MSP (MovieStarPlanet)


Vi tkr att det är så tråkigt att kallas Georgina01 & coola claris så vi kmr ha andra namn!  


Georgina01=Den Onda Lucifer 


coola claris=Träsktrollet

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, jag är en pigg tjej som älskar att vara med vänner och att spela volleyboll

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Bästa blogg sidan?
 Bloggplatsen, enkel men svår att fixa grejer som man vill på...
 Blogg, svårare än de andra men man kan bestämma mer själv om man är duktig
 Blogger (blogspot.se), enkel att få att funka, dock svårare än Bloggplatsen men lätt att fixa layout
 Devote
 Övrig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Var god och läs för nöjes skuld!

Hallå där!

 

Nu blir bloggen lite blandad och inte vidare mycket och

Moviestar Planet som det var menat...

 

För tillfället blir det lite av

Sims 3 & även Vampire Academy,

 

Så, vad säger ni?

 

Ska ni kolla in denna bloggen istället för att slappa?

 

Det låter väl som en bra idé så sätt igång!


Ovido - Quiz & Flashcards