Alla inlägg den 5 november 2012

Av galnamspare - 5 november 2012 14:37

Har varit toppen, jag har gått bus eller godis, träffat kusinerna m.m.  


Idag var första skol-dagen efter höstlovet och vi hade matte, No, So och Ea (Ea=eget arbete).

Sen hade vi ofc raster och lunch!   

Igår tittade vi på solsidan, det var inte ett jätte roligt avsnitt, men helt ok!   


Här kommer några bra videor:





Så, vad tycks?   


Som ni nog ser så har jag bytat hader... Rätt nöjd själ vad tycker ni?   

Kommentera vad ni tycker så skulle jag bli glad!   


//Träsktrollet

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, jag är en pigg tjej som älskar att vara med vänner och att spela volleyboll

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Bästa blogg sidan?
 Bloggplatsen, enkel men svår att fixa grejer som man vill på...
 Blogg, svårare än de andra men man kan bestämma mer själv om man är duktig
 Blogger (blogspot.se), enkel att få att funka, dock svårare än Bloggplatsen men lätt att fixa layout
 Devote
 Övrig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Var god och läs för nöjes skuld!

Hallå där!

 

Nu blir bloggen lite blandad och inte vidare mycket och

Moviestar Planet som det var menat...

 

För tillfället blir det lite av

Sims 3 & även Vampire Academy,

 

Så, vad säger ni?

 

Ska ni kolla in denna bloggen istället för att slappa?

 

Det låter väl som en bra idé så sätt igång!


Ovido - Quiz & Flashcards