Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av galnamspare - 17 oktober 2012 15:05

Så, nu finns det en ny omröstning ute på bloggen!


Vinnaren av omröstningen: Vilket är ditt favorit djur?


1:a Hund

2:a Katt, Lejon, Tiger


Sry för att förra inlägget fick orange runt sig, visste inte hur jag skulle få bort det...


//Lucifer

Av galnamspare - 17 oktober 2012 15:00

Jag bestämde med syrran att jag skulle cykla hem först själv för att hon skulle fråga med två kompisar...

Jag kommer hem och grejar lite, sedan börjar jag undra vart de tagit vägen...

Då ringer hon ledsen och orolig och säger på ett ungefär:

- Kom hit, _ och _ från klassen stoppade oss __ och säger massa elaka saker och puttar in oss i häcken (buske)!

Såklart man kommer, jag rusar ut och cyklar dit i högsta hastighet och när jag kommer dit är de på väg uppför en backe, så jag frågar vart de där 2 idioterna är och cyklar ner till de...

Väl där så säger de typ bara:

- Amen det spelar väl ingen roll vem som börja?
- Jag gjorde ju ingentiiing!
- Azzå de var också elaka...

Såklart att de också sa lite otrevliga saker, sparkar på deras ben för att komma loss när de trycker in de i häcken (azzå buske)

Jävla idioter! Jag hatar de, alla tre (min syrra och hennes kompisar) typ grät när jag kom och de verkade inte bry sig så pass mycket. Vill bara nu leta upp klasslistan och ringa deras föräldrar och fixa så att de får så mycket skäll, man får inte göra så, man får inte göra så mot min syster...

Azzå den känslan när hon ringde mig...

Jag hatar de (som var elaka), har inte fått tag i mamma än men de (som var elaka) kommer ångra vad de gjorde, om inte, så värre...

Jag fattar varför folk vill hämnas, jag vill göra tillbaka, fast typ värre, och detta var endå inte ofantligt farligt...

Hämnd är farligt, så jag får nöja mig med att de ska få massa skäll och vad det nu är, men jag hatar de endå...

Sorry för tråkigt inlägg... Men var tvungen att skriva detta...


//Lucifer

Presentation

Hej, jag är en pigg tjej som älskar att vara med vänner och att spela volleyboll

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Bästa blogg sidan?
 Bloggplatsen, enkel men svår att fixa grejer som man vill på...
 Blogg, svårare än de andra men man kan bestämma mer själv om man är duktig
 Blogger (blogspot.se), enkel att få att funka, dock svårare än Bloggplatsen men lätt att fixa layout
 Devote
 Övrig

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Var god och läs för nöjes skuld!

Hallå där!

 

Nu blir bloggen lite blandad och inte vidare mycket och

Moviestar Planet som det var menat...

 

För tillfället blir det lite av

Sims 3 & även Vampire Academy,

 

Så, vad säger ni?

 

Ska ni kolla in denna bloggen istället för att slappa?

 

Det låter väl som en bra idé så sätt igång!


Ovido - Quiz & Flashcards