Alla inlägg under februari 2012

Av galnamspare - 16 februari 2012 16:02

Hej, vi båda har köpt varsinn boonie, Träsktrollet en ond som heter Wille, och Lucifer en god som heter Sally...


Bilder:


Lucifers:


  

Och Träsktrollets:


  


Det var väll det...

Av galnamspare - 13 februari 2012 15:08

Båda Här!   


Vi ska visa upp Veckans Husdjur!!!


Som denna gången är en god boonie, som tillhör Träsktrollet!  


Och namnet är... !


 


Evelina <3



 

Evelina

Hon är en söt liten boonie på två år, hennes aldra bästa vän heter Pelle och är en hund. Dem leker ofta kurra gömma men dem hittar inte alltid varanda...


Hon verkligen älskar pizza, och har du glass hemma borde du bevaka den från och med nu!

Ljus-lila är såklart Evenlinas favorit-färg, hon målade sig i det för något år sen och nu får jag inte bort det...

Skulle hon få bestämma skulle hela varadgs rummet varit ljus-lila.   


Träsktrollet:

- Hon gillar glass så mycket att jag tycker att det är självklart att hon ska ha ett par glass-horn...

Av galnamspare - 12 februari 2012 18:45

Halloj!


Jag gjorde en look som Träsktrollet borde köpa på Msp, och en som jag borde köpa...


Till Träsktrollet:



Och till mig (Lucifer):


  


Vad tkr ni?


KOMENTERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Av galnamspare - 12 februari 2012 18:33

Lucifer hääääär!


Fixade lite rooooliga bilder, kolla in dem...


Det är snart Alla Hjärtans Dag men en person skriver:



Och en som skriver något annat roooligt:


 


Och när jag var i ett rum liknade tapeten örhängen till mig, kolla in:


 


Det var väll det som jag hade att säga för tillfället...


Seeeeeeeeees!



Av galnamspare - 12 februari 2012 18:20

Halloj!


Veckans MovieStar är denna gången en av Träsktrollets vänner!


Fast Träsktrollet har inte tillgång till någon dator så jag får fixa det...  


Hoppas att jag inte har misstolkat vad Träsktrollet sa om Veckans MonieStar...   


Det är iaf...


.:SvartVitaPandan:.


     


Texten är lila-rosa, konstigt va?


Vi Skrev det i Paint så hon skrev inte så...


Orsak:


Hon är en av dem få av Träsktrollets vänner som svarar i chatten...


Ge alla Veckans MovieStar autos!!!  


/Lucifer 

Av galnamspare - 7 februari 2012 19:39

Buhu!


Jag har dötrist!  


Msp bara laddar, syrran vill använda mitt The Sims 3...


Jag håller på med en saga på Microsoft Office Word, men jag fastnar...


Har ni nått kul för er?


Snälla dela med er av roliga aktiviteter...


Och saker att äta till mellanmål...


Jag var hos skolsköterskan och jag hade gått ner i vikt lite..  


Så jag mst äta mer och träna mer, buhu!


Jag mst vara den som har svårast att gå upp i vikt, jag tyckte inte ens att semlan mamma bjöd på var god typ...


Jag har fått en läxa av mamma och det är att skriva upp 6 saker som jag kan äta som mellis...


Har ni idéer?


- Rostemacka

- Billys ... pizza (ska prova)


Några saker jag nt vill ha:

- Flingor, det är mjölkprodukten som smakar pyton...

- Ägg...

- m.m*


Här kmr en bild där det ser ut som om jag har örhängen:


  


Roligt va?


Komentera!!!


Ni suger på att komentera!!!



/Lucifer


Av galnamspare - 3 februari 2012 19:55

Kolla in detta galna klipp, hon har tagit kanelutmaningen. Det går inte så gör det inte! Du kommer spy!   



Kaxig va?!

Okej, inte i slutet då...


Lucifers mamma visade klippet...   


Men kom ihåg: GÖR DETTA EJ!!!

Av galnamspare - 3 februari 2012 13:52

Båda här!   

- Varför?!

- Vilken dum fråga!   


- Men vi tänker inte visa er nått, så vi får ursäkta för falsk rubrik! 


- Tvingar du oss?!

- Du din lilla... !

- Tycker du om vår blogg?  


- Okej då!  


coola claris (Träsktrollets) goda boonie har växt!


Före:    

Efter:

     Sötisar!


/Med (för en gång skull) vänliga hälsningar Lucifer & Träsktrollet

Presentation

Hej, jag är en pigg tjej som älskar att vara med vänner och att spela volleyboll

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Bästa blogg sidan?
 Bloggplatsen, enkel men svår att fixa grejer som man vill på...
 Blogg, svårare än de andra men man kan bestämma mer själv om man är duktig
 Blogger (blogspot.se), enkel att få att funka, dock svårare än Bloggplatsen men lätt att fixa layout
 Devote
 Övrig

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Var god och läs för nöjes skuld!

Hallå där!

 

Nu blir bloggen lite blandad och inte vidare mycket och

Moviestar Planet som det var menat...

 

För tillfället blir det lite av

Sims 3 & även Vampire Academy,

 

Så, vad säger ni?

 

Ska ni kolla in denna bloggen istället för att slappa?

 

Det låter väl som en bra idé så sätt igång!


Ovido - Quiz & Flashcards